Sajátmárkás beszerzések az Auchannál

Budapest, 2010. szeptember 29., szerda (MTI)

Rákóczi János, az Auchan sajátmárkás beszerzési igazgatója szerdán sajtótájékoztatón közölte, hogy az áruházlánc főleg magyar termékekkel, újabb 400 sajátmárkás árut vezet be. Megjegyezte: a külföldi Auchan áruházak is érdeklődnek a magyar sajátmárkás termékek iránt, Lengyelországba és Romániába már exportálnak is Auchan márkás magyar borokat. Lengyelországban, ahol legalább 100 sajátmárkás bor van forgalomban, az Auchan Egri Bikavére három hónap alatt a legnagyobb mennyiségben eladott bor lett.

A múlt év augusztusában bevezetett sajátmárka jelzéssel ellátott termékek ma már 78,57 százalékban magyar áruk és csak a többi import. Az Auchan által forgalmazott áruk 85-86 százaléka magyarországi számlázású – mondta Jean-Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: egyre nehezebb megállapítani a származási országot. Példaként a Danone-t említette, amely mint külföldi tulajdonban lévő, de Magyarországon gyártó és adózó, magyar munkaerőt alkalmazó cég magyarnak, vagy külföldinek tekinthető-e.

Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek

Rákóczi János tájékoztatása szerint a sajátmárkás termékek beszerzését élelmiszer- és csomagolóipari mérnökök segítik, hogy biztosan megfeleljenek a minőségi követelményeknek.

Az Auchan Magyarország Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a sajátmárkás termékek beszállítói-gyártói között számítanak a kis- és középvállalkozásokra, hiszen azok alkalmazottai egyben az Auchan vevői is.

Hirdetés
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
”Beszerzési

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here