Adjon-e a beszerző visszajelzést a sikertelen ajánlattevőknek?

Miért kellene Önnek a beszerzési döntéseit megmagyaráznia?

 

A beszerzés és a supply management funkciók kiemelten fontos szerepet játszanak egy vállalat imidzsének kialakításában, hiszen a beszerzés, az értékesítéssel karöltve, felelős az Önök legtöbb kapcsolatáért az üzleti élet szereplőivel.

Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek

A versenytárgyalási folyamat lebonyolításának módja valószínűleg a legfontosabb tényező abban, hogy miként látják a beszállítók az Ön szervezetét, ezért cége pozitív imidzsének a megőrzéséhez kellő gondossággal kell a versenytárgyalási folyamatot lebonyolítania.

A folyamat egyik kiemelt fontossággal bíró eleme a visszajelzés. Ez az angol szakirodalomban debriefing néven használatos, ami már a magyar gyakorlatban is eléggé elterjedt. Tulajdonképpen nem jelent többet, mint azt a megbeszélést, amikor Ön találkozik az ajánlattevőkkel, és elmagyarázza döntése okát: a sikertelen pályázónak azt, hogy miért nem az ő ajánlatukat tartották a legjobbnak, a sikeresnek pedig azt, hogy az ajánlatának mely erősségei alapján kerültek kiválasztásra.

A visszajelzés arra is hasznos, hogy a beszerzők/közbeszerzési szakértők szempontjait megismerhessék és megérthessék a beszállítók, talán így elkerülhetőek az ilyen és ehhez hasonló cikkek.

Csak regisztrált és  bejelentkezett olvasóknak szóló exkluzív tartalom.

Kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Hirdetés
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
”Beszerzési

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here