xprt communication: Közösségi vásárlás: az évtized e-commerce üzlete számokban

A közösségi vásárlás nem csak Magyarországon, hanem világszerte forradalminak számító sikeres e-commerce üzleti modell.

Amely a Groupon cég 2008 novemberi chicagói indulása óta egyre nagyobb szerepet kap az online szolgáltatások hatására átrendeződő üzleti környezetben. Magyarországon 2010 nyarán jelentek meg az első közösségi vásárlási oldalak, azóta a piacot uraló cégek megközelítették, a mára 29 országban jelen lévő Rebate Networks-höz tartozó Kupon Világ – 2010 novemberi indulása ellenére – áprilisban elsőként el is érte a 100 milliós havi árbevételt. Heissam Hartmann, a Rebate Networks kelet-európai alelnöke a Kupon Világ fél éves indulása alkalmából rendezett mai sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a magyar piac e-commerce területen kiemelkedik a régióban. A Rebate Networks nagyon elégedett a Kupon Világ eddigi dinamikus növekedésével, ezért mostantól még többet fektet be a hazánkban piacvezető közösségi vásárlási rendszerbe. Németh Norbert, a Kupon Világ operatív igazgatója szerint év végéig elérik az 1 milliárdos forgalmat is.
A sajtótájékoztatón Shehryar Piracha, a Kupon Világ ügyvezető igazgatója a közösségi vásárlási rendszer működését ismertette. Elmondta, hogy a közösségi vásárlási rendszerek népszerűségének titka a win-win-win modellben rejlik, mely biztosítja, hogy az üzletben résztvevő minden szereplője nyerjen. Ez azt jelenti, hogy mivel egyszerre sokan vesznek azonos szolgáltatást, vagy terméket, a vevők azt jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg, míg a kereskedők egyszerre sok új vásárlót kapnak, nagy ismertségre tesznek szert. A harmadik fél egy jól kidolgozott üzleti modell révén az érdekeket összehangolja és egy mindenki számára kedvező árképzést dolgoz ki, amiért részesedést kap az eladásból.

Hirdetés
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
”Beszerzési

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here