Tesztáruház nyílik Budapesten

November 19-én nyitja meg kapuit Európa, valamint Magyarország első ingyenes tesztáruháza, a Sample Central Budapest belvárosában, a Gozsdu udvarban mintegy 500 négyzetméteres területen.

A Sample Central Európa, s azon belül Magyarország első ingyenes tesztáruháza, mely egy innovatív koncepcióval frissíti fel a piackutatás és a marketing területét. A fogyasztók valós vásárlói környezetben juthatnak hozzá a termékekhez, otthonukban vagy a helyszínen tesztelhetik őket, s mindezt INGYEN. A véleményükkel fizetnek ezekért az előnyökért, s közben a gyártókat, termékfejlesztőket segítik abban, hogy azok piacképes és a fogyasztói igényeket kielégítő termékeket tudjanak forgalmazni. Az 500 négyzetméteres üzlet Budapest belvárosában, a Gozsdu udvarban található.

A márkák számára mindig is az okozott fejtörést, hogy az általuk használt módszerek, a kóstoltatás, a kihelyezett termékminták, in-hall tesztek hatásfokát nehéz mérni. A márkának van egy elképzelése arról, milyen célcsoport vásárolja a terméket, de semmi sem garantálja azt, hogy tényleg azok a fogyasztók vesznek részt a tesztelésben. A Sample Centralban a gyártók jóval kifinomultabban és koncentráltabban tesztelhetik termékeiket.

Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek
Ártárgyalás tréning beszerzőknek

A valódi vásárlói környezetet megjelenítő tesztáruházban élelmiszerek, kozmetikai és háztartási cikkek, a legmodernebb technológiát felhasználó elektronika, valamint szolgáltatások is elérhetőek lesznek az online regisztrált felhasználók számára. A kéthetente megújuló kínálatból egyszerre 5 terméket vihetnek haza, s előre lefoglalt időpontban mehetnek be megnézni az aznapi kínálatot. A tesztelés után egy rövid, online kitölthető kérdőív segítségével kell véleményt nyilvánítaniuk, pénz helyett ezzel fizetnek a termékekért. Nem sebtiben elfogyasztott, kipróbált termékekről és nem random tesztelők nyilatkoznak tehát, ami forradalmasíthatja a piackutatás, a reklám és a marketing területét.

A termékeit a Sample Centralban teszteltető cég így részletes adatokhoz jut az adott márkával kapcsolatban. Nem csupán azt tudhatja meg, hogy tetszik-e a fogyasztóknak az adott termék, arról is információt szerez, hogy a terméket kedvelők milyen demográfiai jellemzőkkel rendelkeznek, így hatékonyabban célozhatja be leendő vevőkörét. Kiváló lehetőséget kapnak ezzel a gyártók új termékeik bevezetésére, illetve már a piacon lévők marketingjének támogatására, hiszen a Sample Central nemzetközi felmérései szerint az áruházban tesztelők több mint 80%-a később meg is vásárolja azokat a termékeket, melyekkel meg volt elégedve.

Hirdetés
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
Beszerzési jogi tréning
”Beszerzési

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here