„Többcsatornás vásárlók” jelentenek kihívást a kiskereskedelmi szektorban

„Többcsatornás vásárlók” jelentenek kihívást a kiskereskedelmi szektorban A földrajzi terjeszkedésben rejlő lehetőségeket egyelőre kevés cég meri megcélozni a fogyasztási cikkek piacán.


 

A fogyasztók új generációja, a „többcsatornás vásárlók” megjelenése következtében a kiskereskedelmi vállalatoknak szinte teljesen újra kell értelmezniük mind a „bolt”, mind pedig a „vásárló” fogalmát és szerepét az értékesítési folyamatban.

Az online és mobil vásárlási lehetőségek térhódításának köszönhetően a fogyasztók vegyesen használják a virtuális és a fizikai értékesítési csatornákat, sokszor akár ugyanazon kereskedő esetében is – áll a PwC Magyarország kiskereskedelmi és fogyasztási cikkek szektorát elemző friss felmérésében. 

A szektor vállalatvezetőinek hosszabb távú kilátásait és kihívásait elemző, a PwC Magyarország által készített legfrissebb háttéranyag, az alábbi linkre kattintva érhető el.

http://www.pwc.com/hu/hu/publications/ceo-survey/assets/pdf/ceo-survey-retail-cut-2012.pdf

PwC sajtóközlemény, 2012.06.26

Hirdetés