Beszerzőt keres az újHÁZ

Az ország meghatározó építőanyag nagykereskedelmi cégcsoportja keres új munkatársakat beszerző munkakörbe.

Erősséged az önálló gondolkodás és a pro-aktív feladatvégzés? Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak tárgyalási készségedben, szervezési ügyességedben? Motivál, ha stratégiai feladatokkal bíznak meg? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?

Ha így van, Téged keresünk!
 

AMIT NYÚJTUNK:

  • Több, mint 20 éve vagyunk a piacon, így hosszú távon számíthatsz ránk, stabil jövőképet építhetsz nálunk.
  • Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
  • Kreativitás használatára, a felelősségteljes, önálló munkavégzésre adunk lehetőséget.
  • Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben tevékenykedhetsz.
  • A senior beszerző munkáját asszisztensi munkakör támogatja.
  • Versenyképes jövedelmet (alapbér és mozgóbér), cafetériát, apróbb happy juttatásokat és céges gépjárművet biztosítunk (magánhasználatra is).

 

FŐ FELADATAID LESZNEK:

  • Tárgyalások önálló lebonyolítása a beszállítókkal;
  • Kedvező beszerzési kondíciók elérése;
  • Nagy értékű (>1 Mrd Ft) beszállítói partnerszerződések megkötése;
  • Beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés önálló lebonyolítása;
  • Szakmai képviselet kiállításokon, rendezvényeken, munkacsoportokban;
  • A piac folyamatos figyelése, a szállítók versenyeztetése adott termékkörök vonatkozásában;
  • A vevői igények felmérése;
  • Akciók szervezése;
  • Stratégiai beszerzések lebonyolítása;
  • A piac ismeretében ajánlott értékesítési árak kialakítása;
  • A beszállítói portfólió és a termék összetétel folyamatos optimalizálása, frissítése;
  • A piaci változásokra történő gyors reagálás;
  • Prezentációk, elemzések, kimutatások készítése;
  • Beszállítók felkutatása, új beszerzési források bevonása.

 

SZAKMAI ELVÁRÁSOK:

  • Beszerzésben szerzett 3-5 év tapasztalat (előnyt jelent: építőiparban);
  • több éves sikeres szakmai tárgyalási gyakorlat (min. 3-5 év);
  • önálló döntéshozatali és kimagasló problémamegoldó képesség;
  • főiskolai/egyetemi (preferáltan kereskedelmi vagy logisztikai) diploma;
  • középfokú/kommunikációképes angol és/vagy német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office);
  • vállalatirányítási rendszerben való munkavégzési tapasztalat.

 

SZEMÉLYES KOMPETENCIÁK, TULAJDONSÁGOK:

  • Kreatív gondolkodásmód;
  • magas szintű kommunikációs és tárgyalási képesség;
  • asszertív kommunikációs képesség;
  • értékesítési tevékenységre való hajlandóság;
  • rugalmasság és terhelhetőség, türelem;
  • kimagasló problémamegoldás és önálló/pro-aktív munkavégzés;
  • erős elemző és szervező készség, rendszerszemlélet, precizitás;
  • precíz, pontos és lendületes munkavégzés;
  • magas minőségű munkavégzés igénye, a munka iránti elkötelezettség;
  • csapatszellemű hozzáállás;
  • képesség a hibák kiszűrésére, többfókuszú figyelem, fejlett koncentrációs képesség;
  • felelősségtudat, megbízhatóság, lojalitás;
  • pozitív, eredményorientált szemléletmód.

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest 11. ker

 

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Fényképes szakmai önéletrajzod, bruttó bérigényed megjelölésével a hr@uj-haz.hu  e-mail címre várjuk!