Home Service Level Agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA)

Szolgáltatási szint szerződés

A szolgáltató és az ügyfél, illetve cégen belüli alkalmazásakor a két szerződő szervezeti egység közötti megállapodás a szolgáltatás szintjéről, amely tartalmazza a kapcsolat kritikus és mérhető pontjait, pl. elvégzendő feladatok tételes listája határidővel, rendelkezésre állás, ügyfélszolgálat, változáskezelés, stb.

Posted in: Szótár S

Maradjunk kapcsolatban!


Állásajánlatok beszerzőknek

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információk...

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár