A Felnőttképzési Törvény értelmében 2020. szeptemberétől minden képzésünkről valamint azok résztvevőiről is adatokat kell szolgáltatnunk az államigazgatás számára. Az alábbiakban pár sorban összefoglaljuk, milyen adatokat is érint a résztvevői adatszolgáltatás, és hogyan tudjuk ezt jelentkezőink segítségével teljesíteni.
A rögzítendő adatokról
A Felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény 15. § (1) pontja részletes meghatározza, hogy a felnőttképzőként milyen adatokat kell összegyűjtenünk és feltöltenünk a központi Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül.
A képzésen résztvevők esetében a rendelkezés a természetes személyazonosító adatokat, az elektronikus levelezési címet, valamint legmagasabb iskolai végzettséget említi. A természetes személyazonosító adatok cím alatt pedig (az 1996. évi XX. törvény 4. § (4) bekezdése alapján) a név, a születési név, az édesanya neve, valamint a születés hely és időpont rögzítését írja elő.
A kitöltendő adatlapról
Az adatszolgáltatás megkönnyítése céljából elkészítettünk egy résztvevői adatlapot, melyet a képzésre jelentkezést követő visszaigazoló levelünkből, vagy az alábbi gombra kattintva elérhető oldalról tud letölteni.
Ugrás a résztvevői adatlap letöltéséhez
Jelentkezőinket minden esetben arra kérjük, hogy töltsék le a kérdéses fájlt, és a pár perc alatt kitölthető adatlapot mielőbb küldje vissza az kepzes@beszerzes.hu e-mail címre.
Kiemelten fontos, a jelentkező természetes személyazonosító adatait (név, születési név, anyja neve, születési helye) a személyazonosító igazolványban rögzítetteknek megfelelően formában adja meg. A kitöltött adatlapot pedig az eredeti .xlsx formátumban küldje vissza nekünk.
Amennyiben bármilyen egyéb kérdése merülne fel az adatszolgáltatással, vagy akár az adatlappal kapcsolatban, írja meg nekünk az kepzes@beszerzes.hu címre.