Hagyományos termékek dominálnak a cégajándékokban

Budapest, 2010. szeptember 30., csütörtök (MTI)

Továbbra is meghatározóak a hagyományos ajándékok a cégek reprezentációjában – közölte a Promo Direkt Marketing és Piackutató Kft. csütörtökön a cégajándékozásról készített felmérésének megállapítását.

Az 1.366 cég válaszából kiderült, hogy 30 százalékuk irodaszereket, írószereket, nyomtatványokat, naptárakat és CD-ket, további 30 százalékuk italokat, borokat vesz a cégajándéknak. Messze leszakadva, 10 százalék alatti az édességeket, divatcikkeket, sporteszközöket beszerző cégek arány, és csak 1-2 százalékuk keres egyéni, exkluzív ajándékokat.

A beszerzés összegéről nyilatkozó cégek mintegy fele fordít 100-500 ezer forintot éves szinten cégajándékra. Ugyanakkor az előző évhez képest 24 százalékra nőtt az 500 ezer forintnál többet költők aránya.

A közleményben Szentirmay László, a Promo Direkt Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a korábbi évekhez hasonlóan szinte mindenki e-mailben kéri az cégajándékra vonatkozó ajánlatokat.

Hirdetés

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..