Szolgáltatási tippek beszerzők számára

Hogyan tudjuk jobban kiszolgálni belső ügyfeleinket?

Ha Ön beszerzési területen dolgozik, akkor számos ügyfele van. Az Ön által vásárolt termékek végfelhasználói, a menedzsment, a mérnökök, az üzemi dolgozók – ez csak néhány példa azok a belső ügyfelei közül, akik mind jó minőségű szolgáltatást szeretnének kapni. Elvárják, hogy úgy bánjanak velük, mint egy étteremben a törzsvendégekkel, egy hotelben a vendégekkel vagy egy boltban a vásárlókkal.

Nem véletlen, hogy manapság az álláshirdetésekben gyakran kiemelt helyen szerepel a beszerzőkkel kapcsolatos alábbi elvárás: belső ügyfelek támogatása a beszerzési folyamat során. Egyre inkább elterjedt gyakorlat az is, hogy ezt a kompetenciát mérik és értékelik az egyéni teljesítményértékelés során, azaz az Ön teljesítményét, vállalati megítélését és hírnevét az is nagyban befolyásolja, hogy Ön milyen szolgáltatást nyújt a belső ügyfeleinek.

Megéri tehát néhány percet szánni annak átgondolására, vajon Ön miként támogatja saját belső ügyfeleit és milyen szolgáltatást nyújt számukra. Érdemes lehet a másik nézőpontját is felvenni, azaz eltöprengeni azon, hogy ha Ön lenne az adott belső ügyfél, akkor mivel lehetne a munkáját beszerzői oldalról megkönnyíteni.

Ez a cikk megismerteti Önt azokkal az egyszerű, ámde nagyon hasznos szolgáltatási alapelvekkel, amelyek alkalmazásával könnyen elégedetté teheti belső ügyfeleit.

Csak regisztrált és  bejelentkezett olvasóknak szóló exkluzív tartalom.

Kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Hirdetés

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..