Miért vásárolnak a magyar vásárlók külföldi webshopokban?

A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban.

Megjelent a PayPal és az Ipsos éves nemzetközi e-kereskedelmi jelentése. A belföldi és a határon átnyúló online vásárlási szokásokat vizsgáló, 32 országban több mint 28000 résztvevő válaszait elemző kutatás bemutatja a globális e-kereskedelem legfrissebb trendjeit, továbbá tartalmazza a legfrissebb információkat a magyarok online vásárlási szokásairól. Az e-kereskedelemi szektor világszerte töretlenük bővül, az Ipsos előrejelzése szerint Magyarországon 2017-ben az online költések összvolumene 10%-kal fog nőni.ny_2017_03_hungarian

A külföldi webáruházakban vásárló magyar fogyasztók számára a jó ár továbbra is kulcstényező. A Kínából rendelő magyar vásárlók 93%-a, a Németországból rendelők 46%-a és az Egyesült Királyságból rendelők 61%-a választotta a felkínált válaszlehetőségekből, hogy az alacsonyabb ár olyan tényező, ami miatt előnyben részesítik a külföldi webshopokban történő vásárlást a belföldiekkel szemben. A kutatásból az is kiderül, hogy a hazai piacon nem kapható árucikkekhez való hozzáférés ugyancsak fontos tényező: ezt a válaszlehetőséget a Kínából rendelő vásárlók 58%-a, a Németországban és az Egyesült Királyságból rendelő magyar vásárlók 61%-61%-a jelölte meg.

ny_2017_02_hungarian

ny_2017_01_hungarian-upd

Hirdetés