A Crome Communication-t választotta a BMW Group

Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.

A megbízás keretében az ügynökség látja el a BMW és MINI márkákhoz kapcsolódó CRM feladatokat a következő 3 + 2 évben.

A tender részeként az ügynökség felel majd a teljes ügyfél- és érdeklődő adatbázis karbantartásáért és kezeléséért, a BMW Group Magyarország telefonos és online ügyfélszolgálatának üzemeltetéséért, a BMW Ügyfélkártya Program működtetéséért, továbbá a postai és online DM aktivitásokért, mint a hírlevelek, magazinok és katalógusok, valamint egyéb marketing anyagok kiküldése.

A 2010-ben alakult Crome Communication évek óta segíti a BMW Group Magyarország tevékenységét CRM aktivitásokkal, adatbáziskezeléssel, az ügyfélszolgálat üzemeltetésével, illetve direkt marketing feladatokkal.

Mazura Péter, a Crome Communication ügyvezetője elmondta: “Évek óta dolgozunk a BMW Group Magyarországgal, ez a megbízás pedig fontos mérföldkő az együttműködésünkben, ugyanis nem csupán a magyarországi versenytársakkal szemben, de a regionális ügynökségek között is helyt kellett állnunk a kiválasztás folyamán.” – mondta el a szakember.

Sallai Gábor, a BMW Group Magyarország Digital Marketing és CRM specialistája hozzátette: “A döntésnél nagy szerepet játszott a prémium márkákkal kapcsolatos több éves tapasztalat, továbbá a professzionális és proaktív hozzáállás, illetve az átfogó szolgáltatáscsomag. Örömünkre szolgál, hogy újabb 5 évig dolgozhatunk együtt a BMW és a MINI márkák népszerűsítésén.”

Hirdetés