Mindannyian tudjuk, hogy nagy értékű, vagy sok darabos irodai berendezések beszerzése nem egyszerű dolog. Alapos piacfelmérést, a beszállítók körültekintő megválogatását és minősítését, valamint szigorú ár-érték arány vizsgálatot követel. Nem volt ez másképp a Randstadnál sem.
Gondos belső igényfelmérés után a cég úgy döntött, hogy a telephelyen dolgozó 210 munkatárs kényelmetlen, korszerűtlen és nem utolsó sorban alaposan kiszolgált székeit lecseréli új, a cég imázsához tökéletesen illeszkedő, de legfőképpen kényelmes és egészséges irodai székekre.
A Randstad, mint felelős vállalat igen nagy hangsúlyt fektet arra, hogy egészséges munkakörnyezetet biztosítson a dolgozói számára. E szemlélet miatt döntöttek úgy, hogy nem középkategóriás, olcsó székeket szereznek be, hanem inkább a minőségre és a hosszú távú megbízhatóságra szavaznak.
E tender kapcsán került a Nietsch Kft. is a beszerzési folyamat során meghívott ajánlattevők listájára.
Az egészséges irodai székeket forgalmazó cég az első pillanattól a lehető legkomolyabban vette a beszerzési folyamatot. Nem csupán 210 darab eladást láttak benne, hanem egy komplex egészségmegóvó és megőrző programot. Céljuk volt az is, hogy a döntésbe a vállalat dolgozóit is bevonják, hiszen ők lesznek majd azok, akik hosszú távon használni fogják a beszerzett termékeket.
A projektre a Nietsch Kft. két kollégát is kijelölt. Az ő feladatuk az volt, hogy első lépésként a Randstad telephelyére szállítsanak 15-20 próbaszéket. Tették ezt abból a célból, hogy a kollégák tesztelni tudják a kínálatban szereplő irodai székeket, és azokról korrekt visszajelzést adjanak a vállalat vezetői és beszerzői felé.
A Randstados kollégák a recepcióról 1-1 napra bármely széket elvihették, kipróbálhatták. Tapasztalataikat a székek háttámlájára akasztott szavazólapokon tudták megosztani, egy-egy strigulával.
Egy hét letelte és a szavazatok előzetes összesítése után az Emagra X5 Office színes-szellőzős ülőlapos és színes háttámlás szék nyerte el egyértelműen a dolgozók tetszését.
Ezzel a hozzáállással és megközelítéssel a Nietsch Kft. toronymagasan kiemelkedett a versenytársak közül, így ők nyerték a tendert. Az Emagra székeket divíziónként változó színben, teljes mértékben a vállalat imázsához illeszkedve, szállították le.
Amikor a leszállított, összeszerelt székeket a dolgozók birtokba vették, a projektre kijelölt két kolléga a Nietsch Kft.-től ismét ellátogatott a Randstad telephelyére, ahol kettős feladatot láttak el:
- egyrészt mindenkinek megmutatták a székek egészséges beállításának módját, és a következő “székfoglalóknak” személyre szabottan beállították a székeket
- másrészt “kiképeztek” olyan székfelelősöket, akik később majd segíteni tudják a vállalaton belül a dolgozókat a helyes beállításokban.
És természetesen beszerzés után sem hagyták magukra a megrendelőt.
A székszerviz szolgáltatással – amely székenként havonta egy gombóc fagylalt árának felel meg – pedig biztosították, hogy a megvásárolt irodaszékek hosszú élettartamúak legyenek.
Nem véletlen, hogy a sikeres beszerzés megünneplésekor, a 210 szeletes ajándék torta elfogyasztásakor a dolgozók egybehangzóan kiáltották, hogy: Köszönjük! Ez egy jó beszerzés volt!
Ha Ön is igénybe venné a Nietsch Kft. szakértelmét, forduljon bizalommal Nietschné Gadányi Máriához, a cég ügyvezetőjéhez az info@nietsch.hu címen, vagy a döntés előtt rendeljen Ön is próbaszéket ide kattintva.
Elégedett és egészséges dolgozókat kíván Önnek a Nietsch Kft. nevében
Nietschné Gadányi Mária
(Szponzorált tartalom)