Újabb rekord a Kiberhétfőn az Amazonnál

Az Amazon vevői az idei évvégi szezonban is rekordmennyiségű terméket vásároltak – a 2019-es fekete péntek is rekordokat döntött, de a kiberhétfő a vállalat fennállása óta a legeredményesebb bevásárlónapnak bizonyult.

Az Amazon ma bejelentette, hogy a világszerte online megrendelt cikkek száma alapján a 2019-es kiberhétfő ismét az eddigi legsikeresebb egynapos bevásárlónapnak bizonyult a vállalat történetében. A cég ügyfelei szerte a világon rekordmennyiségű árut vásároltak a hálaadás napjától (Thanksgiving: minden év novemberének negyedik csütörtökje, 2019-ben november 26-a) az azt követő első hétfőig (az ún. “Cyber Monday” [kiberhétfő], azaz a kedvezményes online vásárlások napja) tartó időszakban: a széles termékválasztékból válogatva több millió terméket rendeltek meg. A vásárlók által az online Amazon üzletekben világszerte megvett Amazon eszközök száma is milliós nagyságrendű növekedést mutatott az előző év azonos időszakához képest. A legkeresettebb cikkek az Echo Dot és az Alexa hangvezérelt asszisztenssel használható Fire TV Stick 4K voltak.

H I R D E T É S

“Arra törekszünk, hogy az idei ünnepi időszakban minden eddiginél kényelmesebb vásárlást biztosíthassunk ügyfeleink számára, mivel az idei ajándékvásárlási szezon meglehetősen rövid lesz” – nyilatkozta Jeff Wilke, az Amazon Worldwide Consumer egységének vezérigazgatója.

“Nagy örömünkre szolgál, hogy továbbra is egyre több fogyasztó látogat el az Amazon weboldalára, hogy böngésszen kínálatunkban és megvásárolja az ünnepi ajándékokat. Ezúton is szeretnénk megköszönni ügyfeleinknek és alkalmazottainknak szerte a világon, hogy ez az ünnepi bevásárló hétvég minden eddiginél sikeresebb volt.”

A fekete péntek és a kiberhétfő eredményei

A világon a legnépszerűbb árukategóriáknak a játékok, a háztartási cikkek és az egészségmegőrzési és személyi higiénés termékek bizonyultak.

A forgalomnövekedést jól érzékelteti a főbb termékkategóriákhoz összegyűjtött néhány adat:

  • Idén világszerte több gyermekjátékot vásároltak, mint eddig bármikor ezen a két napon.
  • E két különleges napon az Amazon ügyfelei világszerte több mint 25 millió háztartási cikket rendeltek.
  • Az idei kiberhétfőn megvásárolt szépségápolási termékek száma négy millióval haladta meg a tavalyi darabszámot.
  • A kiberhétfő az Amazon Fashion számára is a legnagyobb forgalmú bevásárlónapnak bizonyult világszerte: több termék kelt el, mint amennyit a vállalat eddig valaha is eladott egyetlen nap alatt.
  • Az Amazonon keresztül független harmadik félként értékesítő kereskedők – főként kis- és középméretű vállalkozások – a 2019-es kiberhétfőn több árucikket adtak el, mint a vállalat történetében eddig bármikor egy 24 órás időszak alatt.
  • Az Amazon élelmiszerekből is több millió cikket szállított ki a Prime előfizetőknek az USA-ban a hálaadás és a kiberhétfő közti öt nap alatt.

Rekordmennyiségű eladott Amazon eszköz

Az Amazon ügyfelei az előző évi azonos időszakhoz képest világszerte több millió cikkel több Amazon eszközt vásároltak az Amazon üzletekben.

A globális adatok alapján a hétvége az okos háztartási eszközök vásárlása szempontjából is kimagasló volt, mivel az Amazon üzletekben több millió okos háztartási eszközt  rendeltek a vevők.

Globális összesítésben az Amazon által a legnagyobb mennyiségben eladott eszközök az Echo Dot és az Alexa hangvezérelt asszisztenssel működtethető Fire TV Stick 4K voltak.

 

Hirdetés