A 2019-es győztes Citroën Berlingo Van után idén az ë-Jumpy nyerte el a neves „International Van of the Year 2021” (Az Év Kishaszonjárműve) díjat. Az energetikai átmenet korában az új Citroën ë-Jumpy a szakmai ügyfelek, önkormányzatok és egyesületek nélkülözhetetlen munkaeszköze. A Jumpy jól bevált tulajdonságait az elektromos meghajtás előnyeivel társítja, az eredmény pedig még nagyobb kényelem és szabadság, valamint alacsony fenntartási költség. Az akár 330 km (WLTP) hatótávnak és a korlátozott forgalmú városi övezetekbe való szabad behajtásnak köszönhetően a modell rendkívül sokrétű használatot tesz lehetővé. Emellett a levegőt sem szennyezi, és üzemeltetési költségei is alacsonyak. A villamos meghajtás még élvezetesebb vezetést és az eddiginél is nagyobb fedélzeti komfortot biztosít. (Szponzorált tartalom)

Hogy a Citroën a haszongépjármű-piac egyik meghatározó szereplője, nem szorul bizonyításra. Elég, ha az autógyártás történetének olyan mérföldköveire gondolunk, mint a teljesen egyedi 2CV furgon, a Type H, a C15 vagy a Berlingo. Ezt a teljesítményt olyan karakteres modellekkel sikerült elérnie, melyek – az új Berlingo furgonváltozatától a Jumpyn át a Jumperig – praktikus koncepciójukkal és kimagasló kényelmükkel hívják fel magukra a figyelmet. Az ügyfelek használati szokásait alapul vevő modellek különböző változataik révén valamennyi professzionális felhasználó igényeinek képesek megfelelni.
A Citroën a céges ügyfeleknek szóló elektromos kínálatát tovább bővítve 2021-re szeretné elérni, hogy minden haszongépjárműve rendelkezzen elektromos változattal. Ezt szolgálják az új ë-Jumpy, majd a Berlingo Furgon tisztán elektromos változatai

- H I R D E T É S -

 

BEST IN CLASS – A kétféle hatótávval kínált ë-Jumpy tökéletesen megfelel a napi átlag 300 km-es piaci elvárásnak

Az új Citroën ë-Jumpy stílusára, méreteire, a rendelkezésre álló rakodókapacitásra és a hasznos terhelhetőségre nézve a hagyományos változat minden ütőkártyájával rendelkezik. Ehhez járul még az elektromos működés biztosította plusz kényelem. A vállalkozók napi útjaik függvényében megválaszthatják a számukra ideális hatótávot. A rendelkezésre álló kétféle hatótávolság a szegmensben uralkodó igények túlnyomó többségét kielégíti, függetlenül attól, hogy az ügyfél építkezésekre jár, házhozszállítást végez vagy személyszállításra használja az autóját. Az 50 kWh-s akkumulátor 230 km, a 75 kWh-s akkumulátor 330 km WLTP szerinti hatótávolságot biztosít. Az elektromos változat megalkotásával környezetvédelmi besorolásuktól függetlenül a városközpontok is szabadon megközelíthetővé váltak, ugyanakkor a hosszabb távok megtétele sem jelent akadályt. A vállalkozók – autós szokásaik és rendelkezésre álló keretük függvényében – szabadon eldönthetik, hogy melyik felel meg jobban a tevékenységüknek.

Az új ë-Jumpyban az alvázba beépített, a legfejlettebb technológiájú lítium-ion akkumulátornak köszönhetően változatlan hasznos térfogat áll rendelkezésre. Az akkumulátor a villanymotor, a fűtés és a légkondicionáló működéséhez szükséges energiáról gondoskodik. A töltöttségi szintet egy szintjelző és az aktuális hatótávról tájékoztató visszajelző mutatja a műszercsoporton. Az akkumulátorra 8 évre vagy 160 000 km-re szóló jótállás vonatkozik 70% töltőkapacitás erejéig.

 

BEST IN CLASS – A vontatható teher valamennyi változaton elérheti az 1 tonnát

A Citroën ë-Jumpyn változatlanul megtalálhatók mindazok a mindennapi életet megkönnyítő funkciók, melyeket a hagyományos változat nyújtott a vállalati ügyfelek számára. A háromféle hosszméret, az 1,90 m magasság a parkolókba való bejutás érdekében, a hasznos terhelés és térfogat, valamint a variálhatóság tekintetében a modell semmiben sem különbözik a hagyományos változattól: a hasznos térfogat 6,6 m3-ig, a hasznos teher 1275 kg-ig, a kerékjáratok között mért hasznos szélesség 1,25 m, így a raktérben EUR raklapok is elhelyezhetők, Végül, ahogy az egy szakembereknek és kisiparosoknak készült jó haszongépjárműtől elvárható, a fenntartási költség is alacsony.

2022 első negyedévében várhatóan egy 50 kWh vagy 75kWh akkumulátorral és akár 3 fázisú fedélzeti töltővel szerelt felépítményezhető e-Jumpy-val egészül ki a magyar kínálat. A padlólemezes alvázra épülő felépítményes jármű célja, hogy azon áruszállítással foglalkozó cégek számára is alternatíva lehessen az elektromos Jumpy, amelyeknek a zárt dobozos furgon kivitel maximum 6,6m3-es raktérfogata kevésnek bizonyul. Az ë-Jumpy dobozfelépítménnyel készülő változata a zárt dobozos furgon kivitelhez képest akár 30%-kal nagyobb raktérfogatot biztosít, amellyel raktérfogat tekintetében megelőzi a Jumper L1H1 verzióját

 

BEST IN CLASS – Az ë-Jumpy a gyorsított töltés idejére nézve kategóriagyőztes

A jármű meghajtását – a választott vezetési mód és a vezetési feltételek függvényében – a villanymotor biztosítja, mely a fékezéskor és lassításkor keletkező energiát is felhasználja. A motor teljesítménye 100 kW (136 LE) , nyomatéka 260 Nm. A maximális sebesség minden üzemmódban (Eco, Normál, Power) 130 km/h.

Vezetéskor 3 üzemmód közül választhatunk:

  • Normál: tökéletes kompromisszum a hatótáv és a dinamikus jellemzők között
  • Eco: optimális energiafogyasztás a fűtés és a klímaberendezés működésének korlátozásával (annak változatlan biztosítása mellett) és a motornyomaték, illetve a teljesítmény csökkentésével
  • Power: használatával maximális terhelés mellett azonos teljesítmény biztosítható, mint Normál üzemmódban, rakomány nélkül

Az ë-Jumpy töltése egyszerű: történhet hagyományos otthoni csatlakozóról, munkahelyről, parkolóból („mode 2” kábellel hagyományos 8 A vagy megerősített, Green’Up típusú 16 A aljzatról), magán vagy nyilvános Wallbox töltőegységről (32 A „mode 3” kábellel) vagy nyilvános villámtöltőkről, melyekkel mindössze 30 perc alatt 80%-os töltésszint érhető el (50kWh akkumulátor esetén). Az elektromos működéssel kapcsolatos adatokhoz – energiaáramlási diagramok, fogyasztási statisztikák, időzített töltés, előfűtés/-hűtés – a 7” érintőképernyőn lehet hozzáférni.

A My Citroën alkalmazással az akkumulátortöltés vezérlése mellett az akkumulátor töltésszintjét és a hatótávolságot is ellenőrizhetjük, akár távolról is beállíthatjuk az utastér előfűtését vagy -hűtését. Időzített töltést okostelefonon, illetve tableten a My Citroën alkalmazáson keresztül vagy a gépjármű érintőképernyőjén az online navigációs rendszerben lehet beprogramozni.

 

Az ë-komfort fokozatú haszongépjármű

Kényelem szempontjából már a Jumpy hagyományos változata is etalonnak számított, köszönhetően a maximális menetkényelmet garantáló speciális felfüggesztési beállításoknak, a biztonságot és kontrollérzetet nyújtó magas vezetési pozíciónak, a rendkívül kényelmes üléseknek, a bőséges térdtérnek és az ergonomikusan kialakított műszerfalnak. A Citroën Advanced Comfort® program elvei mentén szakemberek széles körének (kisiparosok, építőipari vállalkozók, szállító- és szolgáltató cégek, önkormányzatok) készült ë-Jumpy ügyfeleinek kényelmes mindennapokat, kényelmes utazást és kényelmes munkavégzést biztosít. Íme a számtalan előnyt tartogató ë-komfort fokozatú haszongépjármű!

A Citroën ë-Jumpy a maximális kényelem érdekében változó merevségű rugókkal és a terhelés függvényében változó csillapítású lengéscsillapítókkal van ellátva. Az utóbbi egy passzív rendszer, ahol a gépjármű hasmagasságának függvényében módosul a lengéscsillapítás. A futóművek precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosítanak. Az ë-Jumpy elöl stabilizátorrúddal kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az akár 1275 kg-ot is elérheti.

A Citroën ë-Jumpy a rendkívül élvezetes, zaj- és vibrációmentes vezetés révén növeli a komfortérzetet. A 100 kW-os motorral az indításkor azonnal rendelkezésre álló nyomatéknak köszönhetően a modell sebességváltás nélkül könnyedén gyorsul 130 km/h sebességre. A kisiparosok, szállítócégek ügyfeleik közvetlen közelében maradhatnak, hiszen szabadon be hajthatnak a korlátozott forgalmú övezetekbe – alacsony vagy nulla CO2-kibocsátású zónákba – is.

A Citroën ë-Jumpy a rakodóhelyek tekintetében sem ismer kompromisszumot, az utastér különböző pontjain ötletesen elhelyezett tárolókban mindennek megvan a maga helye. Csak néhány példa: az első ülések közötti elektromos rögzítőféket is magában foglaló középkonzolnál kialakított hálós tároló, a 12 V-os, Jack, illetve egyes változatokon USB aljzattal felszerelt alsó kesztyűtartó, az első üléspad alatt kialakított nagy tároló, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók stb. – összesen közel 100 liternyi rakodóhely…

 

BEST IN CLASS a szegmensben a Moduwork fülke, mely szinte mobil irodát varázsol körénk

Az ë-Jumpy három teljes értékű első üléssel van felszerelve. A speciális válaszfalnak és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően a Moduwork rendszerrel sík padlófelület biztosítható. A csúszásgátló hálóval felszerelt kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki, és ezzel 4 méterre növelhető a hasznos hosszúság. Az utastér ráadásul igazi mobil irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egyes változatokon egy forgóasztal áll rendelkezésre, melyen kényelmesen dolgozhatunk a dossziéinkon vagy egy laptopon. A felső középső tárolórekeszbe ügyesen beépített, tartozékként rendelhető tartóelemen – közvetlenül a műszerfal előtt – egy akár 11” tablet is elhelyezhető. Az eszköz tápellátása a közvetlen közelében található USB-portról biztosítható (változattól függően).

Szponzorált tartalom

Hirdetés