European Excellence Awards (EEA) díj a MOL-nak

A MOL sütőolaj-gyűjtő kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját Ökológia és környezet kategóriában.

A kontinens egyik legrangosabb marketing kommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az Ökológia és környezet kategóriában.

A MOL nagysikerű “Kisütöttük: ide vele!” használt sütőolaj-gyűjtő kampányával került az European Excellence Awards döntőjébe. A versenyen a kreativitás, az innováció, a költséghatékonyság és a stratégia alapján értékelte az Európa különböző országaiból érkezett pályamunkákat a neves nemzetközi szakemberekből álló zsűri. A környezetvédelmi értékeket előtérbe helyező MOL sütőolaj kampány az Ökológia és környezet kategóriában bizonyult a legjobbnak, és olyan nagymúltú cégek kampányát győzte le, mint pl. az angol Selfridges & Co. áruházlánc.

“Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az Ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja a MOL komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit.” – mondta Pánczél Andrea a MOL magyarországi kommunikációs igazgatója, aki a tegnap este Amsterdamban megrendezett gálán vette át a kategóriagyőztes díjat.

A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 MOL kúton Magyarországon. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon.

A European Excellence Awards nemzetközi versenyt idén 5. alkalommal rendezték meg.

Hirdetés

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..