Magyarországon elsőként 2017. február végével indítja a Sämling az új, államilag elfogadott oklevelet adó, az OKJ előszobájának számító „B” kategóriás képzését “Irodai üzemetető” címmel.

Tudta, hogy csak Budapesten több, mint 3 millió négyzetméter bérbe adott iroda van?

A jelenlegi üzleti környezetben egyre fontosabb a megfelelő szintű iroda létrehozása, kialakítása mind a munkavállalók bevonzása és megtartása, mind a vállalati költségek alacsony szinten tartása és a folyamatosan magas színvonalú működés biztosítása végett.

Miért érdemes beszerző kollégát delegálni?

• Mert gyakorlat orientált tanfolyam.
• Mert az előadások a szakma elismert képviselőinek bevonásával történnek.
• Mert a tanfolyam keretében lehetőséget biztosítanak külső helyszíni gyakorlatokban való részvételre.
• Mert dinamikusan fejlődő ágazatban nyújt speciális tudást.

Bekapcsolódási feltételek: érettségi
Képzési idő: elméleti és gyakorlati óraszám 160

Tematika

Elméleti és gyakorlati oktatás keretében a résztvevők többek között

  • megismerkednek az irodai üzemeltetés alapjaival, helyével és szerepével a szervezetek életében, valamint a vonatkozó szabványokkal;
  • általános bevezetést kapnak az irodai üzemelés legfontosabb működési területeinek munkafolyamataiba (pl. recepció, sokszorosító és postázó részleg, irodai vendéglátás, stb.)
  • rálátást szerezenek a munkafolyamatok megszervezésére, felügyeletére, az ezekkel szemben támasztott követelmények, törvényi előírások, technikai felszerelések, háttér feladatok elvégzésére;
  • elsajátítják az irodabérlettel kapcsolatos alapvető információkat és azok gyakorlati alkalmazását;
  • bevezetést nyernek az irodaterület kialakításának, tervezésének, kiépítésének és alaprajzi változásainak menedzselésével kapcsolatos feladatokba;
  • képesek lesznek az irodai költözés megtervezésére, megszervezésére és kivitelezésére;
  • tájékoztatást kapnak a környezetvédelemmel kapcsolatos minősítő rendszerekről, az irodai üzemeltetésben alkalmazott szokásokról, gyakorlatokról;
  • hatékonyan tudnak közreműködni az irodai működéssel kapcsolatos beszerzési folyamatokban;
  • képesek lesznek a költségek hatékony tervezésére, beszámolók készítésére;
  • gyakorlatban is megismerkednek az irodaüzemeltetéssel és annak legfontosabb angol terminológiáival is.
További információk ide kattintva érhetőek el! »
Hirdetés