Beszerzések, amikkel megtarthatod az Y generációs munkavállalóidat

Amikor a cég, és ezen belül a HR osztály fiatal, azaz Y generációs kollégát vesz fel, a munkakör, felelősségi kör és karrierlehetőség mellett számos más tényezőre is figyelnie kell. Olyan tényezőkre, amelyektől súlyos összegek függhetnek majd: a cég pénze, amit az új dolgozóba fektet, és amit nagyon könnyen elveszíthet, ha nem tudja megtartani őt.

Mi az az Y generáció és kik tartoznak ide?

Az Y generáció tagjai azok, akik 1980 és 1994 között születtek. Fontos odafigyelni rájuk, hiszen nem is oly soká, 2020-ra a munkavállalók 75%-át ők adják majd. Ők azok a kreatív, tehetséges, okos, fiatalok, akik erős technikai érdeklődéssel vannak megáldva, és imádják “használni” a dolgokat. Ők azok, akik bármely környezetbe, kultúrába könnyen illeszkednek be, és folyamatosan “multitaskingolnak”. Figyelmüket nehéz megszerezni és könnyű elveszíteni. Éppen ezért fontos, hogy a változatos feladatokon túl más eszközökkel is igyekezzünk megtartani őket.

No de hogyan tud a megnyerésükben és a megtartásukban segíteni a HR-nek a Beszerzési Osztály?

Az Y-ok számára már nem a cég hírneve vagy a kollégák kora, szaktudása, pozíciója az, amit elsődlegesen tisztelnek. Ők azokat a munkahelyeket részesítik előnyben, ami lehetővé teszi számunkra a munka-magánélet korrekt egyensúlyát. Ők azok, akik képesek nagyon keményen dolgozni, ugyanakkor elvárják, hogy a munkaadójuk tartsa tiszteletben a személyes céljaikat, és támogassa is őket ezek elérésében.

Az Y-ok számára munka téren a munkaugy.co.hu felmérése szerint: “Első helyen a fizetés szerepel, ezen kívül nagyon fontos számukra a csapat, a karrier, a munkahely jó megközelíthetősége, és a barátságos munkahelyi környezet.”

Ezek olyan tényezők, amelyet az Y generáció a cégnél végzett feladatok, a munkával kapcsolatos visszajelzések, a karrierlehetőség és a brand elé sorolt.

A barátságos munkahelyi környezet megteremtésére pedig beszerzési oldalról ma már igen sok lehetőség kínálkozik.

Egy iroda hangulatát első pillantásra a berendezések és a színek határozzák meg. A vállalati arculat figyelembe vétele mellett ezért érdemes olyan bútorokat (irodai székeket, asztalokat, irattárolókat) választani, amelyek a vállalat fiatalos, kreatív, játékos, trendi oldalát mutatják meg leendő Y-os munkavállalóinknak.

Ilyen lehet például egy SpinaliS szék, amely már ránézésre is játékosságot sugall. Vagy egy Emagra szék, amely rengeteg opcióval szabható testre (választható talp, ülőlap, háttámla, karfa, stb…), és óriási színválasztékban érhető el. Ez a két szék nem csak kényelmes és egészséges, de igazán modern hangulatot ad irodánknak, tárgyalótermünknek.

Ne feledkezzünk meg a közösségi terekről sem!

Ez talán az egyik legfontosabb helyiség a cégnél, hiszen itt zajlanak az informális véleménycserék, és itt épül, itt kovácsolódik egységgé a közösség.

A konyhától az étkezőhelyiségen át, a pihenőszobáig lehetőségünk van arra, hogy olyan tereket rendezzünk be, ahova kollégáink nap mint nap, szívesen jönnek be, ahol szívesen töltenek időt, amit “második otthonukként” ismernek el, és munkahelyként örömmel ajánlanak tovább barátaiknak, ismerőseiknek – ezzel csökkentve a cég toborzási költségeit.

A Nietsch Kft. a kényelmes és egészséges irodai berendezések és eszközök forgalmazásán túl ezeknek a kiemelten fontos közösségi tereknek a megtervezésében, berendezésében, és az ezzel kapcsolatos tanácsadásban is örömmel segít Önnek.

Forduljon bizalommal a cég vezetőjét Nietschné Gadányi Máriához az info@nietsch.hu címen!

 

Egészséges irodát és boldog Y generációs kollégákat kíván Önnek.

 

Nietschné Gadányi Mária

az egészséges irodák szakértője 30 éve

tel: (+36) 30/950-9520
e-mail: info@nietsch.hu

(Szponzorált tartalom)

Hirdetés