Ezek a legnépszerűbb vény nélkül kapható készítmények

A téli influenzaszezon közeledtével a vitaminok és vény nélkül kapható termékek megítélését vizsgálta a VMLY&R Brandasset® Valuator országos reprezentatív márkakutatása. A Béres népszerűsége töretlen, a legnagyobb előrelépést pedig egy másik tradícionális magyar márka könyvelheti el.

A vitaminok rangsorát a Béres toronymagasan vezeti, jelentős pontkülönbséggel a Sanofi magnézium termékcsaládja, a Magne B6 előtt. Érdekesség, hogy a képzeletbeli dobogó harmadik fokára egy nem gyógyszergyári hátterű márka, a Naturland került, amely visszaigazolja azt a trendet, hogy a vitamin egyre inkább alaptermékké válik, amelyet sokan a nagybevásárlásokhoz, bioboltokhoz, nem pedig a patikai vásárláshoz kötnek. A kategória a legnagyobb vesztese a Supradyn , amely a 4. helyről a 8. helyre esett vissza.

H I R D E T É S

A vény nélkül kapható egyéb termékek kategóriájában szorosabb volt a verseny, hiszen a Neo Citran mindössze 1 ponttal végzett a Neogranormon előtt. A Teva hámosító kenőcse nagy múltú magyar márka, amely a tavalyi év során teljesen megújult, mind az eladásokban, mind a márka percepcióban sokat javítva korábbi teljesítményén, hiszen a 14. helyről tört az élmezőnybe.

„A Neogranormon márka újragondolásában jelentős szerepet játszott az előző kutatás eredménye. Számomra a BAV olyan, mint egy orvosnak egy CT vagy MRI: segítségével láthatóvá válik a márka csontváza és zsigerei, választ ad arra, hol van azonnali

VMLY&R Hungary

Hirdetés