Mindig pont rosszkor kapsz defektet? A lehető legalkalmatlanabb időben hagyod el az indítókulcsot?  Lemerült az akkumulátor? Természetesen az autópályán döglik be az elektronika? Kevés példát ismerünk, mikor valaki ezek hallatán jobbkedvre derül, és hátradöntve az ülést boldogan nyugtázza, hogy végre elolvassa a kedvenc könyvét. Különösen, ha az illetőnek a munkájából fakadóan folyamatosan mozgásban kell maradnia.

Ez veled sosem fordulhat elő? Lehet. Nem vagyunk jósok. És az érdeklődés fenntartása érdekében statisztikákat sem szeretnénk puffogtatni. A helyzet röviden összefoglalva az, hogy a közutakon akár önhibából, akár mások figyelmetlensége miatt folyamatosan kiszámíthatatlan helyzetek loholnak a sarkunkban. Rossz hír továbbá, hogy ha tövig taposunk a gázra, akkor sem fogjuk feltétlenül megelőzni őket… Most inkább összefoglaljuk, hogyan alakul a helyzet akkor, ha van egy mobiltelefon és egy Shell kártya a zsebedben!

Nálatok ki fizet, ha baj van?

Ha van egy-két jó barátod, akit az éjszaka közepén is felhívhatsz azzal, hogy jöjjön vontatni,akkor azt tanácsoljuk, becsüld meg! Ha egy egész flottát kell menedzselned, rengeteg különféle sofőrrel és megannyi beláthatatlan helyzetben az ország legeldugottabb sarkaiban, akkor valószínűleg új barátokra lesz szükséged, mert a képlet bizony bonyolódik a céges flották közúti mentése, szervízelése kapcsán.

Különösen, hogy ügyvezetőként vagy flottamenedzserként bizony a financiális hátteret is biztosítani kell ezekre az eshetőségekre. Akkor és ott. Ha nem szeretnéd, hogy úton lévő munkatársaidnak hajnali 4-kor, vagy az éjszaka közepén, vagy épp egy fontos tárgyalás közben kelljen utalni, telefonálgatni, akkor jó, ha rendelkezel olyan komplett megoldással, ami a segítséget „eljuttatja” a bajbajutott kollégáknak. Ez jelen esetben nem más, mint az aktív Shell kártya, amin keresztül a Europe Assistance biztosítását is használhatják a flottás sofőrök, és ennek segítségével rendezhetik a felmerülő költségeket is. Segítségnyújtást biztosítanak a céges flotta jogosult*[1] Shell kártya használói számára a lemerült akkumulátor, az elveszett indítókulcs, az elektromos vagy mechanikai meghibásodás, illetve baleset esetén is a meghatározott feltételek mellett.

A fedezeti elemek között egyébként a legfontosabbak már eleve megtalálhatók, tehát ritka, hogy plusz költséged is keletkezne.

Ha csak 2 dolgot vihetnél magaddal az útra…

… Akkor legyen köztük a Shell kártyád és egy feltöltött telefon! Ha már ismered az üzemanyagkártyás szolgáltatásokat, különösen, ha már a Shell-nél tankoltok, akkor van egy jó hírünk: egy-két kattintás és maximum 15 perc várakozás után, már indul is a mentés az Assistance online felületén keresztül.

Az aktív Shell kártya felhasználók, akik direkt szerződésben állnak a Shell-el (tehát nem a lízing és flottakezelők, vagy a hivatalos közvetítőkön keresztül szerződött partnerek) már online felületen keresztül is elérik a segélyszolgáltatást. A 3,5 tonna alatti gépjárművek (7002-es kezdetű kártyaszámok) tartoznak a fleet, vagyis flottás ügyfélkörbe, tehát erre mindenképp érdemes odafigyelni a kártyaigényléskor, vagy a szolgáltatás igénybevétele előtt.

Shell Assistance digitális szolgáltatás

A megújult digitális folyamatnak két része van: az egyik az online bejelentő felület, ami azt jelenti, hogy nem feltétlenül szükséges a Shell Assistance dedikált telefonszámát tárcsáznod, ha lerobbansz, hanem akár egy fix URL linkről elindíthatod a bejelentési folyamatot. A másik lehetőség, hogy a Shell Assistance telefonszámon az egyes menüpont kiválasztása után automatikusan elindítod a folyamatot. Kifejezetten gyors válaszra számíthatsz a telefonos ügyfélszolgálaton is, hiszen alapvetően egy kiforrott és népszerű szolgáltatásról beszélünk, amit évek óta rengetegen használnak egész Európában.

A digitális megoldás azonban sokaknak kézenfekvőbb és bizonyos szempontból gyorsabb is, mint a hagyományos telefonos bejelentés. Az online felületen az útmenti segélyszolgálat menüben pár adat kitöltésével és a lokáció engedélyezésével meghatározhatod az elakadás pontos helyét és részletezheted a problémát.  A szolgáltató értesül arról, hogy garázsban állsz éppen és indítási problémába ütköztél, elhagytad a kulcsod, vagy rosszabb esetben az autópályán állsz valamelyik oldalon, esetleg baleseted volt.

Negyedóra és indul a felmentősereg!

Ha a bejelentés megtörtént, 15 percen belül számíthatsz a segélyszolgálat telefonhívására, majd a kiszállást is nyomon követheted. Az alkalmazás használatával tehát megspórolhatod a telefonvonalon töltött várakozási időt. Ha esetleg bármit hiányosan, hibásan töltenél ki, akkor is keresni fognak az elérhetőségeiden, pontosítják az adatokat, tájékoztatnak. Tehát pofonegyszerűen és gyorsan kérhetsz segítséget a nap bármely szakában úton, útszélen. Amint elindult az autómentős, kapsz egy linket sms-ben, ahol folyamatosan ellenőrizheted merre jár a segítség, tehát ezen sem kell izgulni.

És, hogy ne kelljen utána stoppolnod vagy a legközelebbi Shell kútról online bejelentkezned?

Legújabb szolgáltatásként a Shell Assistance nem csak autód mentéséről gondoskodik, hanem ezzel egyidejűleg téged is kiment a bajból. Így ha aznap lenne életed legfontosabb tárgyalása, vagy most szeretted volna megkötni az idei év legnagyobb üzletét – ne aggódj, segítünk! A szolgáltató ugyanis vállalja egy B kategóriás bérautó kölcsönzésének megszervezését és annak költségeit 3 egymást követő napra, de legfeljebb a javítás idejére.

Ha már van Shell kártyád, de nem ismered a szolgáltatást, akkor azért; ha még nincs, akkor ezért érdemes a biztosítási feltételekről, a szerződés menetéről az elérhetőségek valamelyikén közvetlenül a Shell-től tájékozódnod!

Biztonságos vezetést kívánunk a volán mögött és a flották irányításában is!

Shell Hungary

(szponzorált tartalom)

 

[1] *3,5 tonna alatti gépjárművek alatti esetén