Új kereskedőház lépett a magyar piacra

A Prestige Sales House (PSH) partnerei a Tesco, az Auchan, a Cora, a Drogerie Markt, a Metro, a Spar, az Interspar, a CBA, a Coop és a Reál.

Új kereskedőház lépett a magyar piacra, amely kereskedelmi láncokra specializált szolgáltatásokat nyújt potenciális beszállítók részére – írja a Mai Piac. A Prestige Sales House (PSH) a belistázástól kezdve a finanszírozáson keresztül a termékek logisztikájáig, trade marketingjéig és kommunikációjáig mindent ellát.

A PSH vezetői szerint a hazai gyártók és forgalmazók gyakorta küszködnek azzal a problémával, hogy jó a termékük, de nincs jelen elég értékesítési helyen, illetve valamilyen ok miatt nem hozza azokat a számokat, amelyeket a tulajdonosok várnának tőlük. A gyártók gyakorta átláthatatlan dzsungelnek ítélik a nemzetközi láncok világát, ahol a lehetőségek helyett sokkal inkább a nehézségeket (magas belistázási díjak, áttekinthetetlen kedvezményrendszerek, polcstratégia-kérdőjelek, a termékek megfelelő promóciója stb.) látják. A kereskedelmi láncok beszerzői pedig szívesen fogadják, ha velük “egy nyelvet beszélve” egy ismert partner segítségével sikerül piacot találni olyan termékeknek, amelyekben van piaci potenciál, de a megkeresések szakmaiságának színvonala gyakran eltántorítja őket az együttműködési lehetőségektől.

“A PSH a kereskedőházak új generációját teremti meg Magyarországon, és szeptembertől egy itthon egyedülálló gazdasági modellel kulcsrakész kereskedelmi, marketing és logisztikai szolgáltatásokat biztosít partnerei számára. Sőt, ami talán Magyarországon még mindig a legfontosabb, a finanszírozás terheit is leveszi a gyártók válláról” mondta Kenyeres Sándor Pál, a cég tulajdonos-ügyvezetője.

A PSH jelenleg négy termékkört képvisel, a RISE energiaitalokat, a Shaker Cocktails 3 ízét, a be! funkcionális üdítőitalokat, illetve a The Bridge BIO gabonaitalokat. A cég stratégiai célja, hogy minden jelentősebb termékkategóriában megvesse a lábát. A cég alapítója és társtulajdonos-ügyvezetője, Kenyeres Sándor Pál korábban az Auchannál, a Naturproduktnál, az EMI Hungary-nél és a Csemege-Match láncnál, míg a kereskedelmi terület vezetője, Tóth Tamás a ConCorde Holding, a Unity IT Leasing Hungary, az LCP és a Milcom Hungary kötelékében töltött be vezető pozíciókat.

Magyarországon egyelőre kevésbé terjedt el a kereskedőházak intézménye, amely számos más országban (pl. Japánban) a gazdasági élet jelentős szereplője. A kereskedőház lerövidíti azt az utat, mely során egy termék külföldről vagy akár helyből a vevőkhöz érkezik, és kiküszöbölheti azokat a problémákat, amelyek akár a vevők, akár az eladók oldaláról.

A PSH komplett logisztikai szolgáltatásokat vállal (ebbe beletartozik az engedélyezés, raktározás, komissiózás, rendelési javaslatok, rendelés felvétel, kiszállítás, készletgazdálkodás, visszáru is), kialakítja és megvalósítja a kereskedelmi stratégiát (árazás, termék-mix, csatornapolitika), felel a trade marketingért (kategória menedzsment, polcfelmérés, polcoptimalizálás, planogram, merchandising, promóciók), és szükség esetén komplett marketingkommunikációs, PR és márkaépítési támogatást nyújt partnerei számára (marketingkommunikáció, PR, digitális kommunikáció, vírusmarketing, márkaépítés, re-branding).

(Mai Piac)