A Lindt márka nagyköveteként Roger Federer segít

A Lindt idén folytatja tavalyi sikeres húsvéti jótékonysági akcióját.


A Lindt különleges ajándékkal szeretne kedveskedni azoknak a gyerekeknek, akik nem élhetnek együtt családtagjaikkal és így nem részesülnek a család által megadatott biztonságban, szeretetben, támogatásban. A svájci Lindt csokoládé idén a TeszVesz aukciós portállal közösen indít aukciót ismét az SOS Gyermekfalu lakóinak támogatására. Most is csakúgy, mint tavaly, a Roger Federer aláírásával ellátott Rosenthal porcelánból elkészített Lindt Arany Nyuszira licitálhatnak a Lindt márkanagykövetének rajongói. Az ünnep fényét emeli, hogy a Lindt Arany Nyuszi idén ünnepli 60. évfordulóját. A Lindt rajongóinak egy fotóversennyel is kedveskedik ez alkalomból a magyar nyelvű facebook oldalán, amelyben nemcsak értékes Lindt ajándékcsomagokat lehet nyerni, hanem egyúttal a versenyben összegyűjtött minden lájk egy darab Lindt csokit jelent az SOS Gyermekfalu lakói számára.

Az egyik kezdeményezés keretében a Lindt hazai facebook rajongói oldalán indít el egy fotópályázatot "Lindt pillanatok" címmel márciusban. Az oldalra családi, baráti hangulatfotókat várnak a Lindt csokoládéról, amelyekre szavazni is lehet. A szavazatokkal csokoládét gyűjthetnek a lájkolók. A tavalyi 57 beérkezett fotóra 5740-en szavaztak a Lindt rajongók, ezzel 6000 Lindor golyót gyűjtöttek össze. A vállalat emellett a Gyermekfaluban élő minden gyermeket megajándékozott egy Arany Nyuszival 2011-ben. A vállalat reméli, hogy idén legalább ekkora sikerrel zárul majd az akció.

A Lindt közösen a TeszVesz aukciós portállal anyagi segítséget is kíván nyújtani az SOS Gyermekfalu számára. Így a fotópályázatot követően a vállalat az egyik legjelentősebb hazai online piactérrel közösen bocsátja árverésre a Roger Federer által aláírt Lindt Arany Nyuszi Rosenthal porcelánból készült változatát. Tavaly ez a különleges aukció a Vateran zajlott, amelyre 61 licit érkezett, és a külön megvásárolható támogatói jegyekkel együtt pedig 159.500 Ft gyűlt össze. A Lindt idén a TeszVesz portállal együtt is hasonló sikerre számít, s a szervezők az így befolyt teljes bevételt az S.O.S Gyermekfalunak ajánlják fel.

2011-ben 107 millió Arany Nyuszit adtak el világszerte csaknem 60 országban.

(Bemind Kft.)