Beszerzés 2014 – „Ahány ház – annyi beszerzési kihívás.”

Mint 2001 óta minden évben, idén tavasszal is megrendezésre kerül az IIR Magyarország beszerzéssel kapcsolatos szakfóruma, amely teret kíván biztosítani a beszerzés szereplőinek arra, hogy a legégetőbb témákat, trendeket megvitathassák, új ötleteket, megoldásmódokat ismerjenek meg és új kapcsolatokat építsenek.

A program idén a sokszínűségre törekszik, mind az előadó szakemberek mögött álló vállalatok, mind a témák összetétele tekintetében. Elsődleges célként tűzte ki a rendezvény, hogy az előadók esettanulmányokon, valós, megtörtént konfliktusokon keresztül mutassák be a beszerzés során felmerülő problémákat.

A kulcstémák közül:

A beszerzési funkció kiterjesztésének folyamata a Budapest Airport Zrt. beszerzési gyakorlatában – Józsa-Kindler Gábor, Beszerzési és Logisztikai Vezető, Budapest Airport Zrt.

A beszerzés belső ellenőrzésének kihívásairól – Györffyné Elek Erika, audit szakértő, Csoport ellenőrzési igazgatóság, Magyar Telekom Nyrt.

A keretszerződéstől a hosszú távú együttműködésig – Beszállítói szerződések menedzsmentje – dr. Tarjányi Rita, Jogtanácsos, Samsung Electronics Magyar Zrt.

beszállítói konszolidáció szempontjai, megoldások a szállítószám-csökkentés elfogadtatására – Gellén Gábor,SCM Manager, Vodafone Magyarország Zrt.

Hogyan védhetőek ki a kockázatok a túlméretes szállítmányozás, projectszállítmányozás során? – Nyírfásné Kiss Réka, Szállítás és Logisztikai Vezető, CG Electric Systems Hungary Zrt.

Az alapanyagbeszerzés gyakorlati kihívásai – dr. Jandó Tamás,Központi anyagbeszerzési igazgató, Graboplast Padlógyártó Zrt.

Speciális műszaki beszerzési területek kezelése – Fazekasné Pócs Zsuzsanna, Műszaki beszerzési főosztályvezető,EGIS Gyógyszergyár Nyrt.

A szakemberek esettanulmányok bemutatásával ismertetik meg tapasztalataikat a résztvevőkkel. Kerekasztal beszélgetés során beszélnek a Supplier Relationship menedzsmentről is, hogy milyen tényezők befolyásolják a beszállítói kapcsolatok irányítását. Hogyan mérhető a beszállítói teljesítmény és melyek a leggyakrabban használt módszerek. Valamint megvitatják a folyamat során fellépő előnyöket, hátrányokat, nehézségeket, tanácsokat és kitérnek arra is, ki hol tart jelen pillanatban, milyen további feladatok, irányok állnak még rendelkezésre. 

A második nap kerekasztal beszélgetésének résztvevői a Break-even point-okat beszélik meg a szolgáltatás beszerzéssel kapcsolatban. Válaszokat keresnek arra, miért jelent kihívást a szolgáltatások beszerzése, milyen megoldások segítenek a beszerzés vezetőknek, és érdemes-e a szolgáltatás-beszerzést kiszervezni. Szó esik még az szolgáltatás-beszerzési „örökzöldekről”; a facility menedzsment és a beszerzés összemosódásáról; milyen speciális szempontok merülnek fel a képzés-oktatás beszerzésekor; valamint az őrzés-védelem, a takarítás és a munkaerő-kölcsönzésről. 

Rendezvény kezdete:2014. március 26. 9:00
Rendezvény vége:2014. március 27. 17:00
Helyszín:Courtyard by Marriott Budapest City Center

 

A részletes programismertető megtekintéséhez kérjük, hogy kattintson ide! >>

A rendezvény programját megtekintheti PDF formátumban is az alábbi képre kattintva:

 

 

A konferencia szólni kíván:

  1. Lokális és regionális beszerzési vezetőkhöz, szakértőkhöz, főmunkatársakhoz, specialistákhoz
  2. Purchasing, procurement, illetve sourcing managerekhez, osztályvezetőkhöz, szakemberekhez
  3. Supply chain és logisztikai vezetőkhöz, igazgatókhoz
  4. Beszerzési projektekben érintett szakemberekhez, bármilyen funkcionális területről
  5. Cégvezetőkhöz, pénzügyi, stratégiai és üzletfejlesztési vezetőkhöz

Továbbá szívesen látják a beszerzési tanácsadókat, valamint a beszerzést támogató informatikai, vállalatirányítási rendszereket szállító tanácsadó és szolgáltató vállalatok képviselőit is.

 

Hirdetés