Egy remek kezdeményezés: Fekete Péntek akció az Extreme Digitalnál!

Az internetes értékesítési forma népszerűsítésére Magyarországon az Extreme Digital (edigital) alkalmazza először a tengerentúlon a téli bevásárlási szezon nyitányának tekintett Fekete Péntek (Black Friday) akciós értékesítési napot.

Várkonyi Balázs, az edigital ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Fekete Péntek akcióval elsősorban azokkal a vásárlókkal szeretnék megismertetni az internetes kereskedelmi formát, akik korábban még nem, vagy csak ritkán éltek ezzel a lehetőséggel.  Arra hívják fel a figyelmet, hogy az interneten könnyebb, egyszerűbb, és kényelmesebb a karácsonyi vásárlást lebonyolítani.

Az ügyvezető igazgató rámutatott: a Fekete Péntek eredeti üzleti modelljének lényege, hogy az áruházak haszonkulcs nélkül, akár veszteséggel is igyekeznek minél több vevőt az áruházba csábítani. Ennek megfelelően az Extreme Digital is 20-30 százalékos, esetenként 70 százalékos árengedményt ad majd mintegy 300-350 árucikkre. Az idén november 21-én tartandó Fekete Péntek így Magyarországon is a karácsony főpróbája lehetne – tette hozzá.

Az akciós napon mintegy 200 ezer internetes látogatóra és 10 ezer vásárlásra számítanak. A Fekete Péntek bevezetésével az edigital hagyományt kíván teremteni Magyarországon.

Magyaroszágon az online értékesítési forma a kiskereskedelmi forgalom 2,5 százalékát adta 2013-ban – ismertette Várkonyi Balázs. Az arány a nyugati országokéhoz képest még viszonylag alacsony – Nagy-Britanniában például 10 százalék – de ezzel együtt is 2013 volt az áttörés éve Magyarországon, amikor az ágazat 40-50 százalékos forgalomnövekedést ért el.

Az idén az internetes kiskereskedelmi értékesítések 20-40 százalékos növekedése várható Magyarországon Várkonyi Balázs szerint, ezzel az ágazat 3-4 százalékra növeli részesedését a teljes kiskereskedelmi forgalomban.

Az Extreme Digital eredményéről az ügyvezető igazgató annyit közölt, hogy a vállalat már évek óta kétszámjegyű, a piaci átlag feletti növekedési ütemmel büszkélkedhet. Az idén internetes értékesítési forgalmukban 40 százalékos, üzleteik forgalmában 20 százalékos növekedésre számítanak. Az edigital Magyarország mellett a régió minden jelentősebb piacán jelen van.

Az edigital jövőre a “megastore” koncepciót követve a műszaki termékek mellett más termékcsaládokkal is bővíti termékportfolióját.

(MTI – mti.hu, 2014.11.12.)

Hirdetés