Miért utálja néhány szervezeti egység a beszerzési vezetőt?

Avagy hogyan szerettessük meg magunkat a kollégákkal? Beszerzési workshop! 2015.06.05.

Az indirekt beszerzési folyamatok optimalizálása, a belső ügyfelek kiszolgálásával kapcsolatos hatékonyság növelése egyre aktuálisabb téma. Nagyvállalatok beszerzési vezetőin hatalmas a nyomás nap, mint nap. Sajnos előfordul, hogy a beszerzési osztály csak akkor kap kellő figyelmet, ha valami nem működik hibamentesen, nem érkezik meg egy termék megfelelő időben a megfelelő helyre, vagy éppen a megrendelt szolgáltatással akadnak gondok. Gyakran komoly kihívást jelent az, hogy a beszerzés elfogadtassa magát a kollégákkal és azonos szintre emelje tevékenységét az egyes szervezeti egységekkel. Mi tudjuk, hogy fontos munkát végzünk, mivel minden egyes el nem költött forint, euró vagy bármi egyéb a vállalat profitját növeli.

Az indirekt beszerzés több száz vagy ezer különbözű típusú termék és szolgáltatás beszerzését jelenti, mely javak a vállalat zavartalan működéséhez járulnak hozzá. Manapság már számos eszköz áll a beszerzők rendelkezésére, ahhoz, hogy a belső ügyfeleik fontosabb és kevésbé fontosnak vélt igényeit is gyorsan kielégítsék. Az eszközök hatékonysága viszont számos tényezőn múlik, melyek a kontrollálható költések mértékére vannak hatással.

Hogy miért nem szívleli néhány szervezeti egység a beszerzési osztályt, beszerzési vezetőt? Ennek több oka is lehet, melyet a Streamline Beszerzési Kft. szeretne egy szakmai workshop keretein belül górcső alá venni és a résztvevőkkel megvitatni.

Ingyenes, indirekt beszerzési workshopra invitálja hazai közép- és nagyvállalatok beszerzési és pénzügyi vezetőit a Streamline Beszerzési Kft. finom reggelivel, szép környezetben, Budaörsön, 2015.06.05-én (pénteken).

Nem érdemes kihagynia a reggelit, ha Önnek problémát okoz az indirekt beszerzésben például a:

  1. centralizáció-decentralizáció okozta feszültség
  2. folyamatos átláthatóság problémája
  3. a megtakarítások realizálása és kimutathatósága
  4. a kitárgyalt keretszerződések betartatása a társosztályokkal
  5. a vállalati policy-k, szabályzatok betartatása
  6. a széles körű bevonás/hozzáférés és a magas szoftver költségek közötti „konfliktus”
  7. naprakész vezetői riportok összeállítása

Program:

09:00

Érkezés, bejelentkezés

09:15

Köszöntő

09:30

Miért nem ismerik el a kollégák a beszerzést? – Az indirekt beszerzés nehézségei (Fazekas Attila előadása)

10:00

Állófogadásos reggeli és kávészünet

10:30

A Coupa Spend Management Software piacvezető alkalmazás bemutatása, mint az indirekt beszerzés innovatív eszköze (Balázs A. Dávid és Bíró Dániel előadása)

11:30

Networking lehetőség

12:00

Zárás

 

A rendezvény ingyenes, de a helyek korlátozott száma miatt regisztrációhoz kötött.

Időpont: 2015. június 5. (péntek) 09:00

Helyszín2040 Budaörs, Liget utca 3/2. 3.em.

Térkép: https://goo.gl/maps/DymEC

 

A reggelivel egybekötött workshopra regisztrálni a Streamline Kft. oldalán tud, az alábbi gombra kattinva:

     

Hirdetés