PR-ügynökséget választott a Suzuki

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.

A stratégiai tervezés és tanácsadás, a márka erősítése és a sajtókommunikáció mellett az ügynökség vizuális és kreatív, valamint a Suzuki modellek hazai sajtóbevezetések feladataiban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.

A határozott idejű megbízás a Magyar Suzuki Zrt. teljes körű PR tevékenységének ellátására szól: a belső és külső vállalati kommunikációs tanácsadás és projektmenedzsment mellett az ügynökség közreműködik a Suzuki hazai CSR és szponzorációs stratégiájának megvalósításában. Az együttműködés keretében a Morpho marketingkommunikációs, rendezvényszervezési, grafikai és kreatív szolgáltatásaival is részt vállal a Magyar Suzuki Zrt. vállalati arculatának további erősítésében.

Hirdetés